Subway Surf Para Hilesi


Merhaba arkadaşlar,

Bugün sizlere "Subway Surf" para hilesini öğreteceğim nasıl mı diyceksiniz buyrun okuyun !
Evet ilk öncelikle telefonumuza googledan GAMECİH2 programını indiriyoruz evet indi der gibi sesinizi duyuyorum



Programı acıyoruz bişeyler cıkacak onunuze sonra oo sayfayı kapatalım "Subway Surf" oyunumuza giriş yapalım yukarıda simgeler cıktı bunlar ne ya felan der gibisiniz evet anlatıyorum hemen oordaki arama simgesi var ona basıyoruz ve ınput number diyip mevcut paramızı yazıyoruz evet yazdınız anlaşıldı ve birsürü sekmeler cıktı der gibisiniz evet normaldir
Birsürü cıktıgı için hileyi yapamazsınız neden felan der gibisiniz nasıl yapcaz ozaman diyosunuz evet anlatıyorum hemen...
Back tuşuna basıp oyunu oynayıp bi kaç altın toplayıp ölelim evet öldünüz tamam tekrar ınput number diyip mevcut parayı yazıyoruz yine tek 1 tane sekme cıkmadıysa aynısını tekrar yapın ve oldugunda oo tek sekmeye basıp istediğiniz para miktarını yazın evet paranız geldi iyi eglenceler ...

13 yorum:

  1. program acılamıyor diyor (s3 mini) kulanıom

    YanıtlaSil
  2. tabletlerde oluyomu

    YanıtlaSil
  3. Link atsana admin nerden indircez ve sony xperia u da çalışırmı bu uygulama?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim yazıyı okursan anlarsın telefondan indirecen

      Sil
  4. Admin gamechi2 ben bulamadım yardım edebilir mi sin ?

    YanıtlaSil
  5. Admon indirdim sonra bor yazilar çıktı kürttçe

    YanıtlaSil
  6. Admin tabletten giriom kürttçe yazı cikio

    YanıtlaSil
  7. Bunlar room atmadan olmuyor

    YanıtlaSil
  8. olmuyor. İpad3

    YanıtlaSil
  9. gg
    joıoıoıoıoıoıoıoıoıoıoıoıoı

    YanıtlaSil