Sayfalar

Ofm Yenilmezlik taktiği %100 Resimli

| | | | 15 yorum

Merhaba arkadaşlar…
Bu Taktik Le En iyi oyuncluarını oynatmanız gerekicek işe yarar umarım bnde yaradı.

Hemen Başlıyorum :

Diziliş : 3-4-3

Görevler : Takım kaptanını Forvet Yapin  Penaltilari Forvet Serbest Vuruş Orta sahadan iyi bir futbolcu yapin köşe vuruşlarını defansınızın en saglam oyuncusu yapın.

Taktikler’e Geliyoruz. En önemli yer iyi okuyun…

Oyun Stili : Sert Yapın. Önemli Maçlarınızdada kazanmak için : Aşırı Sert?. Yapın. Kadronuz genişse Aşırı sert ile oynayın.



Yanındaki : “Kanatları Kullan“ Yapın

Alta iniyoruz..

Hücumcular : Sadece Atak

Orta Sahalar : Standart

Defanslar : Geride kal

Olarak Uyguluyoruz burayıda.. Aşşa iniyoruz

Ayrıntılı Taktikler : Alan Savunmasını seçiyoruz. Hemen yanında Ofsayt Taktiğini “Evet” Yapıyoruz.

Mentalite : Aşırı Ofansif Olacak.

Tempo : Yüksek hızda paslaşma

Pres : %70 Olucak. Ama önemli maçlarda %90 Yapabilirsiniz. yalnız futbolcularınız cabuk yorulur.


15 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. kesinlikle olacaktır kardeşim emin ol

      Sil
  2. şimdi denedim 3-0 yenildim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yanlış veya eksik yapmışsın

      Sil
    2. o eksik yapmamış siz yalan söylüyorsunuz

      Sil
  3. Tamaamen yanlis 4 mac denedim hepsinikaybettim 1 den 3 uncu siraya dustum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adam mal bende oldu diyor. hangi takımla hangi oyuncularla yaptığınız da önemli. hedefi 1 ve 3 olan takımlarda rahat işleyen bir taktik. Ama hedefi 5 ve altı olan takımlarda garanti vermez. O yüzden mal gibi bende oldu sen yanlılş yapıyosun gibi şeyler yazma mallık yapma yavrucum benim

      Sil
  4. bendede oldu son 6 maçtır yeniyorum 11.cilikten 3. oldum

    YanıtlaSil
  5. Kardeşim çok sağol bende işe yaradı iyi olmayan bi takımla 1.liği sürdürüyorum. hiç gol yemedim üstelik haftlarca. %100 işe yaradı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yardımcı olduysam ne mutlu bana

      Sil
    2. Bande denedim bakalım ne olacak ali kardeş

      Sil
  6. 343 azı takımları 7 4 atarsın ama büyükler seni siker

    YanıtlaSil
  7. sacma olmaz bu hepsi yanlış en iyi diziliş 4-2-3-1- 4-3-3A\B dir 3-4-3 ne ve asırı sert oynamak cok fazla kırmızı kart ve sakatlık olur genelde sert oynayacan ve hakemlerin sertligide onemli

    YanıtlaSil
  8. 4-4-2-A HEPSİNDEN İYİDİR KARDEŞLER DENEYİN

    YanıtlaSil