Sayfalar

Ofm Yenilmezlik taktiği %100 Resimli

| | | | 18 yorum

Merhaba arkadaşlar…
Bu Taktik Le En iyi oyuncluarını oynatmanız gerekicek işe yarar umarım bnde yaradı.

Hemen Başlıyorum :

Diziliş : 3-4-3

Görevler : Takım kaptanını Forvet Yapin  Penaltilari Forvet Serbest Vuruş Orta sahadan iyi bir futbolcu yapin köşe vuruşlarını defansınızın en saglam oyuncusu yapın.

Taktikler’e Geliyoruz. En önemli yer iyi okuyun…

Oyun Stili : Sert Yapın. Önemli Maçlarınızdada kazanmak için : Aşırı Sert?. Yapın. Kadronuz genişse Aşırı sert ile oynayın.



Yanındaki : “Kanatları Kullan“ Yapın

Alta iniyoruz..

Hücumcular : Sadece Atak

Orta Sahalar : Standart

Defanslar : Geride kal

Olarak Uyguluyoruz burayıda.. Aşşa iniyoruz

Ayrıntılı Taktikler : Alan Savunmasını seçiyoruz. Hemen yanında Ofsayt Taktiğini “Evet” Yapıyoruz.

Mentalite : Aşırı Ofansif Olacak.

Tempo : Yüksek hızda paslaşma

Pres : %70 Olucak. Ama önemli maçlarda %90 Yapabilirsiniz. yalnız futbolcularınız cabuk yorulur.


18 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. kesinlikle olacaktır kardeşim emin ol

      Sil
  2. şimdi denedim 3-0 yenildim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yanlış veya eksik yapmışsın

      Sil
    2. o eksik yapmamış siz yalan söylüyorsunuz

      Sil
  3. Tamaamen yanlis 4 mac denedim hepsinikaybettim 1 den 3 uncu siraya dustum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adam mal bende oldu diyor. hangi takımla hangi oyuncularla yaptığınız da önemli. hedefi 1 ve 3 olan takımlarda rahat işleyen bir taktik. Ama hedefi 5 ve altı olan takımlarda garanti vermez. O yüzden mal gibi bende oldu sen yanlılş yapıyosun gibi şeyler yazma mallık yapma yavrucum benim

      Sil
    2. Ne Bende oldu Trabzonsporda takımı aldım son sırada yaptım 2 bu taktiki hep kullanıyorum çok işe yarıyor

      Sil
  4. bendede oldu son 6 maçtır yeniyorum 11.cilikten 3. oldum

    YanıtlaSil
  5. Kardeşim çok sağol bende işe yaradı iyi olmayan bi takımla 1.liği sürdürüyorum. hiç gol yemedim üstelik haftlarca. %100 işe yaradı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yardımcı olduysam ne mutlu bana

      Sil
    2. Bande denedim bakalım ne olacak ali kardeş

      Sil
  6. 343 azı takımları 7 4 atarsın ama büyükler seni siker

    YanıtlaSil
  7. sacma olmaz bu hepsi yanlış en iyi diziliş 4-2-3-1- 4-3-3A\B dir 3-4-3 ne ve asırı sert oynamak cok fazla kırmızı kart ve sakatlık olur genelde sert oynayacan ve hakemlerin sertligide onemli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten aşırı sert oyna demiyor sana önemli maçlarda oynamanı öneriyor kupa maçlarında mesela bide kadron genişşe aşırı sert oyna diyor

      Sil
  8. 4-4-2-A HEPSİNDEN İYİDİR KARDEŞLER DENEYİN

    YanıtlaSil
  9. yaaaaaaaaa ne be ben bir yenilmezlik taktiği yaptım hedef 16 ben birinciyim burası yalan

    YanıtlaSil